CUM CUMPAR?
CUM PLATESC?
SERVICE SI REPARATII
GHID DE UTILIZARE / CERTIFICATUL DE GARANTIE
Despre Noi
Magazin Online de Mobila si Mobilier – mobilamax.ro este un brand modern, importa si pune in vanzare o gama larga de mobile pentru casa cum ar fi: mobila dormitor, canapele extensibile ,fotolii,coltare ,mobila copii, mobilier tineret ,saltele, mobilier bucatarie , mobilier living, mese scaune si masute de cafea.
Obiectivul firmei
Obiectivul firmei il reprezinta importul si comercializarea mobilierului pentru casa si birou. Gama de produse de mobilier oferita clientilor cuprinde: sufragerii, dormitoare, biblioteci, camere pentru copii si tineret, bucatarii, grupe de colt, mic mobilier (comode, mese, masute, noptiere, taburete, garderobe, cuiere), mobilier tapitat: canapele, fotolii si saltele, mobilier de birou, mobilier pentru hotel. La solicitarea clientilor se pot onora si comenzi de mobilier personalizat.
Misiunea
Misiunea mobilamx.ro reflecta dorinta si eforturile intregii echipe, de a satisface toate cerintele clientilor, oferind produse de mobilier modern si/ sau clasic, din lemn masiv, mdf sau pal, la un raport calitate – pret imbatabil.
Intrucat calitatea produselor reprezinta o preocupare importanta si constanta pentru noi, colaboram cu parteneri de incredere, de talie mondiala, pentru efectuarea de inspectii de calitate si management in fabricile partenere, atat la nivel de import, cat si la nivelul de achizitie din piata Europeana.
Cum cumpar?
Pentru a cumpara produse din magazinul nostru, aveti la dispozitie multiple modalitati de comanda: comanda pe site ,plasarea comenzi pe email sau intr-un din punctele de lucru Mobila Max(Bd Ghencea nr 134 et 1 Elite Center si Bd Ghencea nr 154 et 1 Danielli Design).
Comanda pe site
Pentru a efectua comenzi prin intermediul magazinului online este necesar sa va inregistrati, folosind date de identificare valide. Magazinul foloseste un cos de cumparaturi „virtual”, in care dumneavoastra adaugati produse folosind butonul „adauga in cos”. Acest buton il puteti gasi langa fiecare produs la lista de produse sau la pagina cu detaliile despre produs.
Dupa ce ati adaugat un produs in cos, se va deschide pagina care prezinta continutul cosului de cumparaturi. In acest moment puteti fie sa va intoarceti la pagina anterioara folosind butonul „continua”, fie sa trimiteti comanda folosind butonul „comanda”.
Cand va decideti sa trimiteti comanda, in ecranul Trimite comanda alegeti modalitatile de plata si livrare; puteti sa adaugati datele despre firma dvs. sau alte adrese folosind Contul meu. Daca aveti alte observatii in legatura cu comanda, puteti sa le scrieti la rubrica „Observatii”. Dupa ce ati bifat optiunile dorite, faceti click pe butonul „comanda”.
Dupa trimiterea comenzii online, veti fi contactat in cel mai scurt timp de un reprezentant Mobila Max pentru a confirma comanda dvs. Va rugam sa asteptati confirmarea noastra inainte de a face plata, pentru a preveni eventualele neconcordante ale stocului produselor afisat pe site si cel real.
Cum platesc?
Dupa plasarea comenzii, un consultant de vanzari Mobila Max va va contacta pentru confirmarea comenzii.
Dupa confirmarea comenzii se va emite o Factura Proforma ce se va trasmite prin email.
Plata Facturii Proforme se pot face astfel :
• Plata numerar in magazin – la oricare dintre punctele Mobila Max de lucru.
• Plata prin Ordin de Plata (virament bancar) in contul MOBILA MAX CENTER SRL – specificat in Factura Proforma
– Plata prin Ordin de Plata se va face numai in baza Facturii Proforme.
– Pentru livrarile in Provincie este obligatorie plata in avans (inainte de livrare).
• Plata in RATE – prin finantatorii parteneri:
La Mobila Max puteti achizitiona in rate, prin mai multe programe.
- ONLINE:
-Aveti posibilitatea de face plata integrala a produselor printr-un card normal (de debit), dar si prin intermediul unui card de credit in 10 Rate.(Banci partenere – Banca Transilvania, Garanti Bank, Alpha Bank, Card Avantaj)
Pas 1: Selectati produsul/produsele dorite si adaugati-le in cos.
Pas 2: In cazul cumpararii cu credit online, selectati una din cele doua optiuni de plata.
Pas 3: In cel mai scurt timp posibil, un consultant de vanzari Mobila Max va va contacta pentru confirmarea comenzii (disponibilitate si livrabilitate).
Pas 4: Dupa confirmarea comenzii, Mobila Max va va emite o factura proforma. Aceasta va putea fi utilizata in relatia cu creditorul selectat.
- IN MAGAZIN:
In magazinele Mobila Max se pot achizitiona produse prin cardul de cumparaturi de la Garanti Bank si puteti solicita plata pana la 10 rate .
Atentie! Daca cosul de cumparaturi contine produse care nu pot fi achizitionate in rate sau care nu sunt in stoc, veti fi contactat de catre un consultant de vanzari Mobila Max in acest sens.
DERULAREA OPERATIUNILOR DE VANZARE PE SITE-CONTRACTUL
1. Prin lansarea unei comenzi pe site,clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Mobila Max isi deruleaza operatiunile pe site.
2. Programul de lucru pentru relatii cu clientii al magazinului online: 10:00 – 19:00, cu exceptia zilelor de sarbatoare legala, daca nu se precizeaza altfel in cadrul site-ului.
3. Timpul maxim de confirmare sau neacceptare a comenzii va fi de 1 zi lucratoare de la lansarea comenzii pe site indiferent de modalitatea in care comanda este realizata (email, formular, sistem de comanda, etc.).
4. Pentru toate comenzile realizate in weekend confirmarea va avea loc in urmatoarea zi lucratoare.
5. Daca Mobila Max confirma executarea unei comenzi, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor comenzii, din partea clientului. Acceptarea comenzii de catre Mobila Max se considera finalizata atunci cand exista o confirmare electronica (e-mail) din partea Mobila Max catre client,fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urma.Facturile emise si transmise catre client trebuiesc achitate in termen de 3 zile lucratoare,in caz contrar se anuleaza factura.
6. Mobila Max nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui contract.
7.Contractul intra in vigoare la data confirmarii de catre Mobila Max si cu respectarea termenului de livrare, pretului si modalitatii de plata specificate in confirmarea comenzii.
8.Comanda telefonica – Clientul /Utilizatorul poate efectua comenzi telefonice asistat la telefon de un reprezentant al Mobila Max,ulterior acesta comanda ferma va fii plasata si in scris pe e-mail sau mesaj catre Mobila Max. Termenii si condiitile se aplica si in cazul acestor comenzi telefonice sau in scris.
OBIECTUL CONTRACTULUI
1. Obiectul contractului îl constituie produsul/produsele si serviciile prezentate pe site si cu privire la care clientul si-a exprimat optiunea de a le cumpara, prin generarea unei comenzi pe site sau email, confirmate de catre Mobila Max.
2. Clientul va verifica inainte de plasarea comenzii descrierea si caracteristicile produselor, codul produsului de pe site si cantitatea.
3. Clientii isi asuma cantitatea si codurile produselor comandate.
4.Mobila Max va contacta intr-un interval de 24 de ore clientul pentru a i se confirma comanda si clarifica obiectul comenzii.
5. Disponibilitatea produselor, pretul final si termenul de livrare, se comunica prin confirmarea comenzii de catre consultantul nostru de vanzari.
PRETUL CONTRACTULUI
1. Ofertele si produsele prezentate pe site-ul www.mobilamax.ro sunt disponibile in limita stocului disponibil.
2. Pretul produsului/produselor este acela mentionat in confirmarea de comanda.
3. Toate preturile afisate includ TVA, in cuantumul prevazut de actele normative in vigoare.
4. Pretul poate fi modificat de catre Mobila Max, in orice moment, fara preaviz, in functie de stocul disponibil si de preturile primate de la fabrica, dar se aplica doar comenzilor plasate dupa modificarea preturilor.Cu ocazia confirmarii comenzii, Mobila Max va indica pretul exact al produselor, cu indicarea costului transportului si altor servicii(manipulare/montaj) daca sunt solicitate de client si acordate de Mobila Max.
5. Pentru a fi aplicabil, pretul produsului trebuie sa fie sincer si serios. Astfel,Mobila Max atentioneaza asupra faptului ca pot exista teoretic cazuri cand, ca urmare a unor disfunctionalitati ale site-ului sau erori, pretul afisat pe site poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri, Mobila Max isi cere scuze de neplaceri si va informa clientul asupra pretului corect. Clientul poate renunta la comanda daca nu este de acord cu pretul comunicat, dar Mobila Max nu se angajeaza sa livreze produse la preturi derizorii.
6. Pretul produselor si/sau serviciilor(manipulare/montaj) este cel stabilit la luarea comenzii si nu se poate modifica unilateral, chiar daca ulterior plasarii unei comenzi, produsul beneficiaza de pret redus, expira durata unei promotii sau se schimba in orice fel pretul. Orice campanei si modificare de pret a produselor de pe site, nu afecteaza pretul din comenzile luate anterior, fiind aplicabile numai comenzilor ulterioare modificarii sau campaniei.
7. Pretul afisat nu include costul transportului sau altor servicii(manipulare/montaj) oferite de catre Mobila Max. Conditiile in care transportul si alte servicii(manipulare/montaj) se asigura de Mobila Max vor fi mentionate pentru fiecare comanda in parte, in functie de valoarea comenzii, a volumului si greutatii produselor, de distanta de parcurs sau promotiile valabile.
8. Promotiile si reducerile de pret oferite utilizatorilor www.mobilamax.ro nu se pot cumula cu alte promotii si reduceri existente.
MODALITATEA DE PLATA
1.Pentru produsele aflate in stoc,principala modalitate de plata va fii prin plata integrala platita de client numai dupa confirmarea comenzii de catre un reprezentant Mobila Max si prin emiterea unei facturii fiscale catre client.
2. Pentru produsele care nu se afla pe stoc, principala modalitate de plata va fi prin avans 50% platit de client numai dupa confirmarea comenzii de catre Mobila Max. Astfel clientul va primi o factura proforma pentru avans, dupa ce se confirma comanda, care se va plati, prin una din mijloacele de plata disponibile pe site.
Restul de 50% se achită după ce consultantul de vânzări vă contactează pentru a vă confirma procesarea comenzii și disponibilitatea de livrare.
3. Neplata avansului suspenda intrarea in vigoare a contractului, si, implicit, termenul de livrare, pana la achitarea integrala. Prin plata avansului, contractul intra in vigoare si clientul accepta termenii si conditiile de pe site.
4. Restul pretului se achita inainte de livrare.Neplata integrala a pretului pana la livrarea produselor, suspenda obligatia Mobila Max de a livra produsele.
5. Pretul total, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in factura de comanda.
6.Mobila Max va emite catre client o factura proforma pentru a incasa avansul si, ulterior, o factura fiscala pentru produsele si serviciile ce urmeaza a fi livrate, obligatia clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
7. Modalitati de plata pentru persoane fizice:
Plata in numerar: Plata cu numerar se face in lei, integral numai la ridicarea produselor din magazinele sau cand produsele se livreaza prin ramburs.
MODALITATEA DE LIVRARE.
1. In afara de cazul in care este agreat de Mobila Max si client altceva, Mobila Max se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate produselor si serviciilor comandate de catre clienti in momentul predarii acestora catre client sau catre reprezentantul clientului(persoana care preia produsele livrate la adresa indicata in formularul de comanda).
2. Mobila Max va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare la client.
3. Mobila Max va efectua livrarea produselor si serviciile doar pe teritoriul Romaniei. Proprietatea asupra produselor si serviciilor va fi transferate clientului la momentul efectuarii platii.
4. Livrarea se face pana in fata imobilului casa / bloc. Clientul are obligaţia de a se asigura că, la data livrării, există persoane desemnate pentru a primi produsele, în caz contrar urmând a suporta cheltuielile efectuate de către Mobila Max pentru a le transporta dus-intors. O reexpediere a bunurilor se va face numai dupa ce clientul achita costul transportului deja efectuat si al celui care urmeaza sa se efectueze din nou.
5. Mobila Max atentioneaza clienti ca, in cazul livrarii prin curier sau transportator propriu, acesta nu este autorizat de catre Mobila Max sa permita clientului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii contravalorii a acestora. Receptia calitativa si cantitativa a marfurilor se face in momentul predarii, de fata cu soferul de livrare.
6. In cazul in care nu poate executa contractul din cauza ca produsul nu este diponibil, Mobila Max va informa clientul despre aceasta situatie.
7. Mobila Max poate livra clientului un produs similar avand acelasi pret, în situatia în care produsul solicitat initial nu este disponibil, numai dupa informarea si cu acordul clientului.
8. Produsul va fi livrat clientului printr-o firma de transport, flota proprie sau poate fi ridicat din depozitul Mobila Max conform optiunii clientului.
9. Programul de efectuare a livrarilor este comunicat de reprezentantul Mobila Max catre client in functie de disponibilitatea zilelor de livrare.
10. Termenele de livrare a produselor vandute in urma comenzilor lansate de client se calculeaza in zile lucratoare. La plasarea comenzii, clientul este instiintat de termenul de livrare inainte de finalizarea comenzii.
11. Drept de incetare a contractului: In cazul in care unul sau mai multe dintre produsele comandate de Client, se afla in una din situatiile: (i) nu se afla pe stocul Vanzatorului, sau (ii) produsul este in stoc limitat, care s-a epuizat dupa confirmarea comenzii, sau (iii) pana la livrare, Vanzatorul constata ca produsele din stocul Vanzatorului se afla in stare improprie livrarii (de exemplu au ambalaj deteriorat, lipsesc colete, parti componente, produsul este lovit, zgariat, deteriorat cu ocazia depozitarii, manipularii, transportului, produsele se afla in stare neconforma din orice alt motiv, s-au udat, ars, s-au distrus sau au fost in orice fel afectate), sau (iv) daca produsele comandate nu se afla pe stocul Vanzatorului, fiind necesara o comanda de aprovizionare catre fabrica, iar pana la data estimata pentru livrare furnziorul nu onoreaza comanda (din motive obiective precum: produsul a iesit din fabricatia producatorului, exista o lipsa de materii prime pentru producator, dificultati in aprovizionare si transport in lantul de aprovizionare, carantina, modificare design, dimensiuni, materiale sau finisaje fata de oferta Vanzatorului, etc), in aceste cazuri, Vanzatorul are dreptul sa inceteze unilateral contractul in ceea ce priveste produsele respective si sa restituie Clientului eventuala avans achitat de Client pentru acele produse. In acest caz, Vanzatorul va notifica Clientul cat mai curand de imposibilitatea de livrare a produselor respective si de incetarea contractului de vanzare avand ca obiect produsele respective, cu efect de la data comunicarii.Ca urmare a incetarii contractului cu privire la aceste produse, Vanzatorul nu va putea fi obligat sa despagubeasca clientul, fiind tinut doar sa restituie numai eventualele sume incasate de la Client pentru produsele care nu se pot livra pana la termenul estimat. Vanzatorul va returna eventualul avans achitat de Client pentru produsele care nu se pot livra, in cel mult 3 zile in contul bacar al clientului folosit pentru plata avansului sau inscris de client in contul clientului pentru restituri sume sau, in lipsa acestor informatii, Vanzatorul va solicita un cont bancar al clientului pentru rambursarea contravalorii produsului/produselor, daca a fost deja achitat total sau partial. In lipsa furnizarii unui cont bancar de catre client, incetarea contractului produce in continuare efecte iar soldul respectiv ramane in contul clientului la dispozitia acestuia.
LIVRAREA COMENZILOR
După finalizarea comenzii imediat veţi primi un e-mail de confirmare care atestă intrarea comenzii dumneavoastra în baza de date Mobila Max. În cel mai scurt timp veţi fi contactat telefonic de către un consultant de vanzari Mobila Max pentru stabilirea detaliilor legate de plata şi livrarea comenzii.
Termenul de livrare este între 2-3 zile lucrătoare (Bucuresti/Ilfov) din momentul achitarii integrale a facturii si in alte localitati 5-7 zile lucratoare din momentul achitării integrale a produsului, în funcţie de disponibilitate în stoc.
ATENŢIE!
Termenul de livrare se consideră din momentul achitării inegrale a facturii.Termenul de livrare se calculează în zile lucrătoare.
Livrarea se va face la adresa solicitată de către client, la data şi în intervalul orar stabilit de comun acord cu consultantul de vanzari Mobila Max.
În cazul în care comanda a fost plasată în magazin, programarea pentru livrare se va face de către consultantul specializat pentru livrări împreună cu dumneavoastră.
Înainte de data stabilită pentru livrarea comenzii, vom confirma ziua și vom oferi un interval de ore în care vom ajunge la dumneavoastră, pentru a evita inconveniențe ce au legătură cu traficul sau alte situații neprevăzute ce pot apărea.
Este important ca atunci când este stabilită ziua livrării, o persoană cu vârsta de peste 18 ani să fie acasă pentru preluarea comenzii și să existe căi de acces :strada,loc de parcare,cai de acces corespunzătoare pe scara blocului pentru urcarea mobilierului la etaj.
In transport nu se beneficiază și de manipulare/montaj. De aceea, defectele rezultate în urma montajului necorespunzător nu pot fi imputate Mobila Max.
Livrarea produselor se face până în fața casei/locuintei .Manipularea cat si montajul le putem asigura doar in Bucuresti si Ilfov in functie de disponibilitatea echipei de montaj iar costul va fii stabilit de catre reprezentantul Mobila Max si transmit catre client.
Costul de transport:
34 lei pentru comenziile pana in 1560 lei 149 lei pentru comenziile intre 1561 – 30.000 lei
Detaliile privind livrarea produselor se vor stabilii telefonic .
Condiţiile de transport şi livrare sunt valabile doar pe teritoriul României.
LIMITELE RASPUNDERII SOCIETATII
1. Imaginile produselor sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu si au caracter informativ, iar produsele livrate pot diferi de imaginile de pe site sau din cataloage in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor, culorii sau nuantei, design-ului, fara notificare prealabila de catre producatori sau din cauza modificarii culorii in urma procesului de fotografiere a produselor.
2. Continutul site-ului www.mobilamax.ro a fost alcatuit in colaborare stransa cu reprezentantii fabricii care se gasesc pe site. De aceea Mobila Max nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile si caracteristicile produselor prezentate in magazinul virtual, acestea fiind identice cu cele puse la dispozitia Mobila Max de catre reprezentantii fabricii. De aceea, unele caracteristici pot fi modificate de catre Mobila Max fara preaviz sau pot contine erori de operare.Mobila Max va depune toate eforturile pentru a minimaliza toate greselile care pot aparea din editarea electronica sau manuala a informatiilor prezentate.
De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, insa Mobila Max face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante.
3. Mobila Max nu este si nu poate fi facut responsabil pentru prejudiciile create de erorile, neacuratetea sau neactualizarea informatiilor publicate sau mentinute pe site, care nu se datoreaza culpei sale.Utilizatorii pot gasi informatii detaliate, complete si exacte in reteaua magazinelor Mobila Max sau prin solicitarea de informatii prin contactarea telefonica sau prin mail-ul Mobila Max.
4. Promotiile/ofertele prezente pe site sunt valabile in limita stocului disponibil intotdeauna si doar pentru oferta de pe site, in lipsa unei alte mentiuni. Promotiile sunt valabile pe perioade limitate de timp, de regula mentionate. In cazul in care nu se mentioneaza o perioada de timp, acestea sunt valabile in limitele stocurilor disponibile.
5. Prezenta produselor pe site NU garanteaza existenta tuturor culorilor produselor (canapele/coltare/paturi/mobilier birou etc) in stoc. Consultantii nostri vor confirma disponibilitatea pentru fiecare produs in parte.
6.Mobila Max isi rezerva dreptul sa completeze si sa modifice orice informatie de pe site.
7.Mobila Max nu raspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii sau ca urmare a modificarii, suspendarii sau intreruperii serviciilor disponibile prin intermediul Site-ului, precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea accesarii anumitor link-uri publicate pe site.
8.Mobila Max nu isi asuma angajamentul sa aduca la zi informatiile si materialele de pe Site cu o anumita frecventa/periodicitate. Informatiile pot suferi schimbari oricand si fara aviz si vor putea fi incorporate in urmatoarele modificari ale Site-ului, care vor fi realizate in functie de posibilitatile Mobila Max.
9.Mobila Max este detinatorul tuturor drepturilor de proprietate intelectuala asupra site-ului, respectiv asupra designului, continutului acestuia, grafica, fotografiile, software-ul, logo-urile si asupra tuturor materialelor integrate in site, fiind protejat prin legislatia romana si internationala privind drepturile de autor. Aceste materiale nu pot fi copiate sau reproduse, partial sau integral, exceptand perioada de care este nevoie sa fie vizualizate online. Totusi, Clientul/Utilizatorul poate copia, transfera si/sau utiliza continutul numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu alte prevederi ale documentului. Reproducerea, copierea, multiplicarea, vinderea, revinderea sau exploatarea informatiilor existente pe Site sau a unei parti din acestea, accesul sau folosirea informatiilor puse la dispozitie de Mobila Max prin intermediul Site-ului intr-un mod care violeaza legislatia romaneasca sau internationala in materie de drept de autor si proprietate intelectuala, poate atrage raspunderea civila sau penala pentru astfel de actiuni.
Prin accesarea site-ului utilizatorii consimt sa respecte termenii si conditiile prezentate in continuare precum si legislatia aplicabila, precum si toate drepturile de proprietate intelectuala ale Mobila Max.
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin adresa de e-mail: office@mobilamax. ro sau completati formularul de retur.
Daca va retrageti, vom rambursa costul produsului pe care am primit-o de la dumneavoastra fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind modalitate de plata transfer bancar.Rambursarea costului produsului nu implica si rambursarea costului serviciilor,cum ar fii transport si manipulare/montaj.
Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa Adunati Copaceni, strada Principala, intrare Nesli nr 14 Depozit , fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Pentru returnarea produselor comercializate de Mobila Max ne puteti contacta telefonic la numarul 0737.360.820. Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
ATENTIE:
În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, componente sau accesorii lipsă, certificate de garanție lipsa, sau nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate către client, Mobila Max are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse mobilierului de către reprezentanții noștri. (conf OUG 34/art 14)
Comenzile cu modalitate de plata cu card achitate prin Mobilpay/Netopia pot suferi intarzieri de cateva zile dupa finalizarea returului in functie de banca beneficiarului.
Cum returnati produsele:
In momentul receptionarii comenzii verifica cu atentie starea exterioara a coletelor : ambalaje in buna stare – sa nu fie rupte, zgariate, murdare, smulse de pe produs, colturi rupte sau infundate, sau alte semne de proasta manipulare a produsului.
Daca constati aceste nereguli, iti recomandam sa soliciti completarea unui Proces verbal de constatare, in prezenta curierului, in momentul livrarii, in care sa specifici natura problemelor sesizate (ambalaje deteriorate, rupte, manipulare defectuoasa, etc ).
Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
Daca reprezentantul firmei de curierat refuza completarea Procesului verbal de constatare, te rog sa contactezi imediat un reprezentant al firmei Mobila Max, la numarul de telefon : 0729 156 156 unde veți primi suport pentru rezolvarea reclamatiei.
Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este în stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, iti recomandam sa refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi pe Procesul verbal de constatare, in prezenta curierului in momentul livrarii, starea produselor deteriorate.
Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
Returul produselor Mobila Max:
Daca, din orice motiv, nu sunteti 100% multumit de un produs pe care l-ati cumparat, puteti sa il returnati in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care a fost livrat de catre curier.
1. Completati cererea de retur pe www.mobilamax.ro sau prin email office@mobilamax.ro asigurandu-va ca produsul pe care vreti sa il returnati indeplineste conditiile de retur.
2. Specificati in cerere una dintre optiunile de retur :schimb cu acelasi model, schimb cu un produs diferit vandut de Mobila Max sau rambursare a sumei de bani platite la cumparare.
3. Dupa aprobarea cererii de retur, Mobila Max va trimite firma de curierat la dvoastra pentru ridicarea produselor ,costul de transport va fii suportat de dvoastra.
Daca ati optat pentru rambursarea sumei platite la cumparare si produsul pe care l-ati returnat indeplineste conditiile de retur, iti vom returna banii in contul specificat de tine in formularul de retur, sau pe card, daca ati platit cu cardul. Banii vor fi vizibili in contul sau pe cardul dvoastra in maxim 14 zile calendaristice.
Pentru a returna produsul este necesara descarcarea si completarea acestui formular si trimiterea lui la adresa office@mobilamax.ro.
Conditii generale:
Puteti returna produsele in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care au fost livrate de curier, fie ca sunteti persoana fizica sau juridica. Asadar, pentru a fi luat in considerare, cererea de retur poate fi trimisa cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data livrarii.
Toate produsele pe care le returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ati primit. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre dvoastra: au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.
Trebuie sa returnati produsele in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte, NEFOLOSITE si toate documentele cu care au fost livrate.
Returnare saltele
În termen de 14 zile calendaristice de la data cumpărării se poate returna orice saltea sigilată. Daca salteaua returnată este sigilată în ambalajul original, Cumpărătorul va primi integral contravaloarea acesteia.
Saltelele, supra saltelele (toppere), lenjeriile, pilotele, păturile, cuverturile, pernele și husele de protecție, sunt produse care nu pot fi returnate desigilate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă, așadar acestea trebuie returnate sigilate, conform Art 16, lit. e), din O.U.G. nr 34/2014.
Pentru saltelele cu dimensiuni atipice, alte dimensiuni decat cele standard recomandate, Cumpărătorul nu poate exercita dreptul de retur, acestea fiind realizate la comandă specială. Vânzătorul va asigura la solicitarea clientului, contra-cost, serviciul de transport. Nu se acceptă returnarea saltelelor desigilate, cu ambalajul deschis, deteriorate, rupte, tăiate, murdare, pătate sau care prezintă alte semne de uzură.
Nu putem accepta ca retur produsele care au fost desigilate si montate.
Daca ati deschis coletul si constati ca produsul nu este ceea ce ati dorit, puteti cere returul numai in conditia in care produsul este ambalat in aceeasi forma in care l-ati primit, in acelasi ambalaj, foarte bine inchis si sigilat, pentru a nu suferi daune pe timpul transportului sau al manipularii de catre curier.
Atentie la modul de ambalare, deoarece la predarea acestuia de catre curier, Mobila Max are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse mobilierului.
Comanda speciala:
Produsele confectionate dupa specificatia clientului- dimensiuni, culoare, material ce poarta denumirea de „comanda speciala” nu pot fi returnate!Din motive ce tin de igiena saltele (a caror ambalaj a fost rupt) folosite nu pot fii returnate.
SERVICE SI REPARATII
1.Mobila Max se angajeaza, pe durata garantiei, sa repare produsele intr-un termen de 15 zile de la data inregistrarii reclamatiei, conform prevederilor Legii nr. 449/2003 si O.G. nr 21/1992, cu modificarile si completarile ulterioare. Alegerea caii de solutionare se va face de catre Mobila Max prin intermediul unitatii service.
2.Service-ul se face conform garantiei Mobila Max si are ca scop repararea fara niciun cost suplimentar a unui produs, in cazul lipsei de conformitate ori in cazul defectiunii de fabricatie. Returnarea contravalorii se face numai daca produsul nu poate fi reparat sau inlocuit. Reparatia se face pentru defecte constatate in momentul dezambalarii produsului, in perioada de garantie.
3.In cazul in care la oricare dintre produsele Mobila Max constatati defecte de fabricatie, in momentul achizitonarii, ne obligam sa reparam produsul in termen de 15 de zile.Daca produsul nu mai poate fi reparat, iar pe stoc nu exista nici un alt produs identic, clientului ii va fi returnata in totalitate suma platita intr-un maxim de 15 de zile.Daca clientul doreste produsul pentru schimb 1:1 si poate astepta pana la fabricarea acestuia termenul de fabricare fiind de 8-10 saptamani ,Mobila Max se obliga ca in acest termen sa onoreze schimbul produsului.Costul suportat de catre client va fii doar costul rezultat din manipluarea/montajul produsului.
GHID DE UTILIZARE / CERTIFICATUL DE GARANTIE
Ghid de utilizare a produselor Mobila Max si certificatul de garantie